Every ten thousand years Hell gets a new ruler. This is the ten www.prodaware.com thousandth year and Satan has three sons to choose from, Adrian, Cassius, and Nicky. Adrian is sadistic and would not make a good ruler, Cassius is replica bell ross dead set on running torture 24 7, and Nicky is a little replica iwc weaker than the two of them but holds a balance between good and evil. The devil chooses instead to replica MontBlanc remain on the throne for another ten thousand years, which incidentally makes Adrian and Cassius upset so they plan on going to Earth and creating a new hell there. By leaving Hell through the fire gate they freeze it shut so no new souls can get through, which causes Satan to start deteriorating. Nicky is the only one that can return his brothers back into Hell but he must bring them back at the same time. As Nicky learns the ropes on Earth he is often sent back into Hell by being killed, and he meets a girl that he falls in love with. When he saves the life of Valery he and Adrian are smashed by a train. Adrian goes to Hell and Nicky goes to Heaven. While in Heaven Nicky meets his mother, played by smoking hot Reese Witherspoon. Adrian takes the throne of Hell and has a showdown with Nicky.

Susan M. Brookhart. Kaip mokiniams teikti veiksmingą grįžtamąją informaciją

Susan M. Brookhart. KAIP MOKINIAMS TEIKTI VEIKSMINGĄ GRĮŽTAMĄJĄ INFORMACIJĄ

Mokytojo teikiama grįžtamoji informacija apie mokinio darbą gali būti puiki paskata mokytis, jeigu ji perteikia naudingą mintį ir apima aktualius dalykus. Tačiau koks turi būti grįžtamosios informacijos turinys, kad ji mokiniui būtų naudinga? Ir kokie yra tinkamiausi grįžtamosios informacijos pateikimo metodai?

Atsakymus į šiuos klausimus rasite Susan M. Brookhart knygoje „Kaip mokiniams teikti veiksmingą grįžtamąją informaciją“. Šioje knygoje autorė aprašo svarbius grįţtamosios informacijos turinio elementus (objektą, palyginimą, funkciją, valentingumą, aiškumą, konkretumą ir pateikimo toną), taip pat svarbius grįţtamosios informacijos teikimo metodų aspektus (laiką, kiekį, pateikimo būdą ir auditoriją). Knyga parašyta remiantis švietimo specialistų žiniomis apie veiksmingą grįžtamąją informaciją, tad čia rasite naudingų praktinių patarimų ir pavyzdžių, ką daryti (ir ko nedaryti), kad grįžtamosios informacijos poveikis mokiniams būtų teigiamas. Skaitytojai šioje knygoje ras ne tik bendro pobūdžio rekomendacijų dėl geros grįžtamosios informacijos, bet ir vertingų patarimų, kokia grįžtamoji informacija tinkamiausia vienam ar kitam mokomajam dalykui ir kaip ją pritaikyti skirtingiems mokinių tipams, įskaitant gerai besimokančius, mokymosi sunkumų turinčius ir anglų kalba besimokančius mokinius, kuriems anglų kalba nėra gimtoji.

 

Tinkamai pateikta grįžtamoji informacija duoda dvejopos naudos, nes vienu metu aprėpia ir pažinimo (padeda mokiniams suprasti, kiek jau pažengta mokslų kelyje ir ką reikėtų daryti toliau), ir motyvacijos (padeda mokiniams pajusti, kad jie gali kontroliuoti mokymąsi) veiksnius. Būtent dėl šių dviejų veiksnių kiekvienas mokytojas turėtų užsibrėžti tikslą išmokti teikti veiksmingą grįžtamąją informaciją.

Mokytojo komentaras:
“Vilniaus tarptautinėje mokykloje stengiamės, kad aktyvaus mąstymo ir refleksijos skatinimas būtų neatsiejama mokymosi proceso dalis. Vienas iš būdų, kaip mes skatiname savo mokinius mąstyti, – teikiame jiems grįžtamąją informaciją. Visgi dažniausiai šį procesą lydi du esminiai pavojai. Pirma, grįžtamasis ryšys neturėtų būti suprantamas tik kaip pagyrimai, galintys atrodyti dirbtini ir nepagrįsti. Antra, tai neturėtų būti tik klaidų taisymas, galintis sumenkinti mokinio pasitikėjimą savo jėgomis. Susan M. Brookhart teigia, kad jei klasėje įprasta viską daryti tik ,,teisingai”, tai bet kas, ką reikėtų patobulinti, savaime tampa „neteisinga“. Vilniaus tarptautinė mokykla skatina mokantis rizikuoti, o nesėkmes priimti natūraliai.”

Rebecca Juras, Vilniaus tarptautinės mokyklos direktorė:

“Išleisdami Susan M. Brookhart knygą ,,Kaip mokiniams teikti veiksmingą grįžtamąją informaciją” lietuviškai, tikimės padėti mokytojams naujai pažvelgti į grįžtamojo ryšio svarbą klasėje. Būtent sėkmingas grįžtamasis ryšys leis pasiekti trokštamų mokymo ir mokymosi rezultatų bei kurs teigiamą, produktyvią mokymosi aplinką.”

 

Jeigu Jūsų švietimo institucijos arba miesto biblioteka nori gauti šitą knygą dovanų, prašome susisiekti su Projekto vadove VIlte Gridasova tel.  8698 86218 arba e-paštu development@vischool.lt

 

Svetainė sukurta ESF ir LR biudžeto lėšomis

Svetainė sukurta ESF ir LR biudžeto lėšomis