Every ten thousand years Hell gets a new ruler. This is the ten www.prodaware.com thousandth year and Satan has three sons to choose from, Adrian, Cassius, and Nicky. Adrian is sadistic and would not make a good ruler, Cassius is replica bell ross dead set on running torture 24 7, and Nicky is a little replica iwc weaker than the two of them but holds a balance between good and evil. The devil chooses instead to replica MontBlanc remain on the throne for another ten thousand years, which incidentally makes Adrian and Cassius upset so they plan on going to Earth and creating a new hell there. By leaving Hell through the fire gate they freeze it shut so no new souls can get through, which causes Satan to start deteriorating. Nicky is the only one that can return his brothers back into Hell but he must bring them back at the same time. As Nicky learns the ropes on Earth he is often sent back into Hell by being killed, and he meets a girl that he falls in love with. When he saves the life of Valery he and Adrian are smashed by a train. Adrian goes to Hell and Nicky goes to Heaven. While in Heaven Nicky meets his mother, played by smoking hot Reese Witherspoon. Adrian takes the throne of Hell and has a showdown with Nicky.

Harvey F. Silver ir kt. Mokytojas strategas

Harvey F. Silver, Richard V. Strong, Matthew J. Perini. KAIP KIEKVIENAI PAMOKAI PASIRINKTI TINKAMĄ, TYRIMAIS PAGRĮSTĄ MOKYMO METODĄ

Geras mokymas reikalauja suderinti tinkamas mokymo strategijas su trokštamu rezultatu. Dažnai lengviau tai pasakyti nei padaryti. Kiekvienas mokytojas turi sukaupęs savų profesinių gudrybių, bet, apmąstę jas, dažnai pripažįstame, kad mūsų strategijos gali būti „įdomios“ ar patogios, tačiau nebūtinai pačios efektyviausios ar tinkančios visiems mokiniams. „Mokytojas strategas“, klasifikuodamas lanksčiausias ir patikimiausias mokymo strategijas į keturias kategorijas, padeda aukščiausius profesinius lūkesčius paversti realybe. Vienoje knygoje mes turime tai, kas gali būti geriausia, – tyrimais pagrįstą profesionalią praktiką, tad ir  naujiems, ir patyrusiems mokytojams ji turėtų tapti idėjų lobynu.

Apie šios knygos autorius:

Silver Strong Associates ir Thoughtful Education Press prezidentas Harvėjus F. Silveris (Harvey F. Silver) yra vienas iš šimto įtakingiausių JAV mokytojų. Jis yra organizavęs ir vedęs daugybę seminarų švietimo skyriams ir valstijų švietimo departamentams visose Jungtinėse Amerikos Valstijose. H. F. Silveris buvo pagrindinis konsultantas įgyvendinant Džordžijos svarbių mąstymo gebėjimų programą ir Kentukio turiningo ugdymo mokytojų lyderystės programą.

Silver Strong Associates ir Thoughtful Education Press viceprezidentas Ričardas V. Strongas (Richard W. Strong) yra knygų autorius, programų rengėjas ir įvairių šalių švietimo skyrių konsultantas bei mokytojas. R. V. Strongas yra vienas iš Bendruomenės ir skirtingumo instituto steigėjų. Jis daugiau nei 25 metus studijavo demokratinio mokymo ir lyderystės praktiką valstybinėse ir privačiose mokyklose.

Metju Dž. Perinis (Matthew J. Perini) yra Silver Strong Associates ir Thoughtful Education Press leidybos direktorius. Per pastaruosius dešimt metų jis parašė daugiau nei 20 knygų, ugdymo turinio vadovų, straipsnių ir mokslinių tyrimų, apimančių įvairias švietimo sritis, įskaitant mokymosi stilius, daugialypį intelektą, mokymą skaityti ir veiksmingą mokymo praktiką.

H. F. Silveris, R. V. Strongas ir M. Dž. Perinis kartu parašė keletą naujausių ir perkamiausių švietimo srities knygų, tarp jų „Juk kiekvienas gali mokytis: mokymosi stilių ir daugialypio intelekto integravimas“ (angl. So Each May Learn: Integrating Learning Styles and Multiple Intelligences) ir „Mokome to, kas svarbiausia: standartai ir metodai mokinių pasiekimams gerinti“ (angl. Teaching What Matters Most: Standards and Strategies for Raising Student Achievement) (abi knygas išleido ASCD), „Skaitymas akademiniams pasiekimams gerinti: veiksmingi metodai sunkokai, vidutiniškai ir gerai skaitantiems 7–12 klasių mokiniams“ (angl. Reading for Academic Success: Powerful Strategies for Struggling, Average, and Advanced Readers, Grades 7–12) (Corwin Press) ir „Priemonės aktyviam, nuodugniam mokymuisi skatinti“ (angl. Tools for Promoting Active, In-Depth Learning). Pastaroji knyga 2004 metais laimėjo Mokytojo pasirinkimo premiją.

Į lietuvių kalbą knygą išvertė Diana Guogienė.

Jeigu Jūsų švietimo institucijos arba miesto biblioteka nori gauti šitą knygą dovanų, prašome susisiekti su Projekto vadove VIlte Gridasova tel.  8698 86218 arba e-paštu development@vischool.lt